Friday 7 September 2012

This is last day for this mosque on friday

Hari ni merupakan kali terakhir aku akan solat dekat masjid biru ni. Biasanya kat sinilah aku akan solat jumaat cuma hari ni merupakan hari terakhir aku akan solat dekat sini. Puncanya mudah je sebab dekat tempat tinggal aku sek 9 dah diberi kuasa atau mandat oleh kerajaan untuk yang membenarkan masjid di sek 9 boleh digunakan untuk solat jumaat.Solat jumaat dapat dilakukan pada minggu hadapan bersempana dengan tarikh 14.9.2012. Atas sebab kesesakan lalu lintas semasa nak pergi dan balik dari masjid biru ni atau lebih dikenali sebagai masjid negeri shah alam aku telah memilih untuk solat jumaat kat masjid baru di sek 9 ni. Apa-pun aku mungkin akan solat kat masjid biru ni lagi mungkin untuk solat terawih tahun depan. walau apa-pun aku akan solat kat masjid ni apabila ada masa lapang.

No comments:

Post a Comment