Sunday 16 September 2012

Kampus Puncak Perdana (shah alam)


Seperti yang diketahui 9.9.2012 aku berdaftar masuk ke kolej puncak perdana. Sepatutnya aku berdaftar pada 10.9.2012 tapi disebabkan nak dan takut tak dapat kolej aku datang lebih awal. Sewaktu berdaftar Alhamdullilah aku dapat jugak kolej. Oh lupa nak beritahu kat puncak perdana ni tempat menginap tak dipanggil kolej tapi dikenali sebagai apartment comapred dekat uitm kampus segamat johor. Bila dapat apartment ni bagiaku amat memuaskan hati. Kat apatment agak besar ada ruang tamu, tiga bilik tidur dengan 2 buah bilik air. Agak selesa bukan.

Disebabkan banyak space kat apartment so banyak benda yang boleh aku gunakan terutamanya kat bahagian ruang tamu. Cuma satu je yang memeranjatkan aku. Once dapat apartment kat puncak perdana ni aku dapat tahu yuran untuk apartment ialah Rm 420.00 ringgit. Bagi aku agak mahal tapi berpatutan compared dengan duduk dekat luar bukan je kena bayar sewa tapi bil air dan eletrik. Kalau kat apartment ni just kena bayar sewa je Air dengan Eletrik tak perlu bayar. So boleh lah membazir.

Meja study dalam bilik
Buat masa sekarang kelas aku kat puncak perdana ni belum mula lagi. Tapi info yang boleh aku bagi agak memuaskan apabila berada di kampus puncak perdana ni. Ni merupakan sedikit picture tentang kampus puncak perdana uitm shah alam. Berkenaan dengan akedemik, kelas, tenaga pengajar belum dapat aku bagi info buat masa ni. Kalau ada aku kan bagitau.


Ni Katil Aku

Ruang tamu Apartment
Pintu balik aku (1D08)
Pemandangan dari luar Bilik

No comments:

Post a Comment