Sunday 2 March 2014

Semester baru kasut baru

Yes... Ni merupakan semester akhir. Akhirnya aku dah semester 6. Dah jadi super-super senior kat kolej. Disebabkan ini semester akhir. Mesti jumpa pun kawan-kawan yang terakhir. Lepas ni masing-masing akan buat praktikal. Lepas tu kerja takpun ada yang akan sambung belajar ke peringkat master.  Rasa-rasa ada sebahagian yang akan Lost Contact!!!. Disebabkan ni semester akhir masa ni lah nak bergaya di kolej. Lepas ni tak berpeluang dah nak buat macam ni. Sebabnya kalau aku sambung sampai ke peringkat Master sekali pun tak sama life (Kehidupan) di peringkat ijazah. Pengajian di peringkat Master bagi aku dah tahap professional. Dah takde masa untuk stylish macam zaman time2 sekarang ni. Aku rasa habis sahaja semester ni aku akan tamatkan kehidupan sebagai seorang student. So aku kenalah jadi macam employee pulak lepas ni. Rasa sedih pulak nak tinggalkan zaman ni. Tapi kena tinggal juga sebab masa tidak boleh dikawal, ditunggu dan dihentikan. Ia kekal bergerak. So kita pun kenalah bergerak mengikutinya.



 

No comments:

Post a Comment