Wednesday 18 July 2012

Kampus (Puncak Perdana)

Akhirnya result degree yang ditunggu-tunggu akhirnya tiba jugak. Result degree sebenarnya keluar lebih awal iaitu pada 14.7.2012 tapi aku dapat lihat pada 16.7.2012 sebabnya result degree memang keluar time 16.7.2012 tapi yang dapat tengok awal tu sebab ada kebetulan diorang dapat tengok secara tiba-tiba yang memungkinkan result tu keluar. Tapi takpe pun sebab akhirnya dapat juga aku tengok result degree aku. Aku berasa seronak campur sedih sebab aku bakal meninggalkan kampus segamat buat selama-lamanya kerana aku telah ditwarkan ke puncak perdana untuk meneruskan pengajian aku dalam bidang RECORD MANAGEMENT (IMD226). So apa yang boleh aku cakap ialah aku mungkin tidak akan ke segamat lagi kalau pergi pun mungkin atas-atas urusan tertentu. So selamat tinggal segamat, selamat datang puncak perdana.

Walaupun dapat kat puncak perdana aku berasa agak kesulitan sedikit walaupun rumah aku dekat dengan kampus lebih kurang 30 minit jugak dari rumah. Tapi kesulitannya ialah mesti menyesuaikan dengan kawan-kawan baru, tempat baru, lecterur baru dan urusan-urusan lain yang baru. Apa yang boleh aku cakap dah rasa macam part 1 semula pulak macam masa mula-mula nak masuk uitm kat segamat dulu masa buat diploma.Tapi itu semua akan aku hadapi untuk meneruskan pengajian aku dalam bidang ijazah pengurusan rekod kepujian (IMD 226). 

 




Way to Puncak Perdana

 

No comments:

Post a Comment